藜麦面包

又干又硬又难吃的面包,但是是藜麦。
现已过期
游离在状况外的其他人。
弹丸V3过激吉厨
杂食doge

©藜麦面包
Powered by LOFTER
Raccoon City - Aether、SizzleBird、Veela

听了冬铁的无神论者,觉得其实是一首非常好听的歌,剪辑的也非常棒。



It’s a little rougher
(遭遇)越来越坎坷
It’s a little tougher
(生活)越来越艰苦
Every time I turn my head
每次我回头
And I see you in the back wall red
都能看到 你的血迹已染红那面墙
It’s a little rougher
(遭遇)越来越坎坷
It’s a little tougher
(生活)越来越艰苦

Are you alive here to help the rest
你是否还活着去拯救其他人
Will I see you in the morning dead
是否我清晨醒来 看到的知识已经死去的你


So similar to us
情况与我们如此相似
Administer a cut, I’ll administer a shot
(你)护理着伤口,我(也)护理着枪伤
Since they are sickening to us
既然我们彼此都厌恶这种生活
Just keep your distance from each one
不如保持距离
One day, born a captive
总有一天,会成为一个俘虏


What they say is what I’ll do
他们怎么说 我就机械的执行
Deadly, they’ve trained me this way
他们将我改造成了行尸走肉
I’m waiting for the day
我仍在期待这么一天
How to escape and how do I get out
我可以逃离,可以找到出口
I want to escape and how do I get out
我想要逃离,想要离开


When everybody’s trusting you
当所有人都相信你
You can’t do anything about it
你却无能为力
But trust in you
而只能相信自己
Yeah what you doing
Yeah ~~ 你在做什么
And even if it’s hard to admit it
尽管很难,但我不得不承认
I can’t do anything about it
我无能为力
But trust in you
而只能相信你
What do you do
你怎么做
Oh what to you do
哦,你会怎么做
Hmm what you doing
诶,你在做些什么
No one’s gonna trust in you
没有人会相信你
What do you do
你怎么做


It’s Alice from Umbrella
我是Umbrella里的爱丽丝 (生化危机5 保护伞公司的Alice)
I’m here to show you the light
我来此为你指引光明
I’m just another one of them
我只是其中之一
But I’ve got guns and I’m on your side
但我有武器,我支持你


I’m not a project, I’m innocent enough
我不是个试验品,我是个无辜者
Wesker, trust that everything I’ve got
Wesker(生化危机5中韦斯克), 相信我所拥有的一切
Well go toward seeing you run
将助你向前奔跑
You made me thirsty to make you go through
你让我渴望帮助你突破
Every single you put on us
你让我们参与的每一件事
I can’t forgive you for what you did to
我无法忘记你对整个世界所做的一切
The whole world and they’ve got to know
他们也应该了解


One day, born a captive
总有一天,会成为一个俘虏
What they say is what I’ll do
他们怎么说 我就机械的执行
Deadly, they’ve trained me this way
他们将我改造成了行尸走肉
Waiting for the day
期待这一天
How to escape and how do I get out
我如何逃离,如何找到出口
I want to escape and how do I get out
我想要逃离,却如何才能离开
It’s a little rougher
(遭遇)越来越坎坷
It’s a little tougher
(生活)越来越艰苦
Every time I turn my head
每次我回头
And I see you in the back wall red
都能看到 你的血迹已染红那面墙
It’s a little rougher
(遭遇)越来越坎坷
It’s a little tougher
(生活)越来越艰苦
Are you alive here to help the rest
你是否还活着去拯救其他人


评论